Отзывы
Если вы являетесь нашим клиентом оставьте, пожалуйста, отзыв о предоставлении услуг трансфера нашей компанией.
Расскажите нам:
- Какой услугой и как давно вы пользуетесь?
- Чем вы довольны или не довольны?
- Укажите плюсы и минусы в обслуживании, с которыми вы столкнулись.
- Дайте оценку качества услуг компании по шкале «Плохо-Нормально-Хорошо-Отлично».
- Посоветуете ли вы нашу компанию своим друзьям?
Ваше впечатление об услугах компании будут полезны для повышения качества обслуживания!
Написать отзыв
Відмінно! Вперше з Трансфером, приємно вражена якістю та комфортом поїздки😊особова подяка водієві Миколі за рівневий супровід від аеропорту до кінцевої локації, незважаючи на затримку сторони, яка зустрічала, привітно дочекався та передав з рук в руки🤗 успіхів та процвітання, Трансфер😉
Дякуємо за Ваш відгук та вибір. Будемо раді Вас бачити!
Спасибо компании за отличный сервис! Все было комфортно водитель очень приятный все понравилось буду рекомендовать.Удачи Вам
Благодарим. Будем рады видеть Вас снова!
Добрий вечір! Дуже задоволена послугами Вашої компанії. Уже кілька років користуюся лише Вашим сервісом, як і вся моя родина. Розрекламувала Вас ще одній близькій людині і хотіла, щоб саме Вашими послугами скористалися. І ось дізнаюся, що після переписки з оператором залишилися, так би мовити, не дуже позитивні враження.
Я розумію, можливо, багато клієнтів і ведуться активні записи в телефонному режимі, а паралельно переписки в Вайбері чи інших додатках, соц мережах. АЛЕ! Чому немає елементарної поваги? А як же «добрий день/вечір», «будь ласка» тощо? Чи у Вас вже настільки багато клієнтів, що одним більше, одним менше…? Якщо немає часу на подібні «люб’язності», то зробіть, будь ласка, шаблон і користуйтеся ним!
Раніше, я особисто такого не помічала за операторами, хоча і не вела з ними переписок, а спілкувалася виключно по тел. А тут побачила таке і мене це трохи розчарувало.
Отже, хочу ще раз звернути Вашу увагу на такий маленький, але все ж таки важливий момент і допрацювати, провести бесіду з дорослими людьми (операторами), які не знають елементарних речей.
А так, до цього все було ідеально, зауважень більше немає. Пишу тільки задля покращення Ваших послуг, щоб подібне не призвело до втрати клієнтів.
Дякую!
Ужас. Мы ехали с ребёнком, в салон водитель посадил 2 -х человек с явными признаками простудного заболевания! Они прокашляли всю дорогу от Борисполя. Администрация приймите меры! Давайте четкие инструкции водителю в период карантина не допускать в салон пассажиров с явными признаками болезни.
Меня подвозил сегодня Олександр. Очень приятный человек, комфортно с ним в общении, вежливый, и добрый. Побольше бы таких хороших и светлых людей.)