Reviews
If you are our client, please leave a review about the provision of transfer services by our company.
Tell us:
- What service and how long have you been using?
- What are you satisfied with or not satisfied with?
- Specify the pros and cons of the service you are facing.
- evaluate the quality of the company’s services on a scale of “Bad-Normal-Good-Excellent”.
- would you Recommend our company to your friends?
Your impression of the company’s services will be useful to improve the quality of service!
Write a review
Відмінно! Вперше з Трансфером, приємно вражена якістю та комфортом поїздки😊особова подяка водієві Миколі за рівневий супровід від аеропорту до кінцевої локації, незважаючи на затримку сторони, яка зустрічала, привітно дочекався та передав з рук в руки🤗 успіхів та процвітання, Трансфер😉
Дякуємо за Ваш відгук та вибір. Будемо раді Вас бачити!
Спасибо компании за отличный сервис! Все было комфортно водитель очень приятный все понравилось буду рекомендовать.Удачи Вам
Благодарим. Будем рады видеть Вас снова!
Добрий вечір! Дуже задоволена послугами Вашої компанії. Уже кілька років користуюся лише Вашим сервісом, як і вся моя родина. Розрекламувала Вас ще одній близькій людині і хотіла, щоб саме Вашими послугами скористалися. І ось дізнаюся, що після переписки з оператором залишилися, так би мовити, не дуже позитивні враження.
Я розумію, можливо, багато клієнтів і ведуться активні записи в телефонному режимі, а паралельно переписки в Вайбері чи інших додатках, соц мережах. АЛЕ! Чому немає елементарної поваги? А як же «добрий день/вечір», «будь ласка» тощо? Чи у Вас вже настільки багато клієнтів, що одним більше, одним менше…? Якщо немає часу на подібні «люб’язності», то зробіть, будь ласка, шаблон і користуйтеся ним!
Раніше, я особисто такого не помічала за операторами, хоча і не вела з ними переписок, а спілкувалася виключно по тел. А тут побачила таке і мене це трохи розчарувало.
Отже, хочу ще раз звернути Вашу увагу на такий маленький, але все ж таки важливий момент і допрацювати, провести бесіду з дорослими людьми (операторами), які не знають елементарних речей.
А так, до цього все було ідеально, зауважень більше немає. Пишу тільки задля покращення Ваших послуг, щоб подібне не призвело до втрати клієнтів.
Дякую!
Ужас. Мы ехали с ребёнком, в салон водитель посадил 2 -х человек с явными признаками простудного заболевания! Они прокашляли всю дорогу от Борисполя. Администрация приймите меры! Давайте четкие инструкции водителю в период карантина не допускать в салон пассажиров с явными признаками болезни.
Меня подвозил сегодня Олександр. Очень приятный человек, комфортно с ним в общении, вежливый, и добрый. Побольше бы таких хороших и светлых людей.)