Reviews

If you are our client, please leave a review about the provision of transfer services by our company.

Tell us:

  • What service and how long have you been using?
  • What are you satisfied with or not satisfied with?
  • Specify the pros and cons of the service you are facing.
  • evaluate the quality of the company’s services on a scale of “Bad-Normal-Good-Excellent”.
  • would you Recommend our company to your friends?

Your impression of the company’s services will be useful to improve the quality of service!

Write a review

Тетяна
12.10.2020

Відмінно! Вперше з Трансфером, приємно вражена якістю та комфортом поїздки😊особова подяка водієві Миколі за рівневий супровід від аеропорту до кінцевої локації, незважаючи на затримку сторони, яка зустрічала, привітно дочекався та передав з рук в руки🤗 успіхів та процвітання, Трансфер😉

Administration response:

Дякуємо за Ваш відгук та вибір. Будемо раді Вас бачити!

Лидия
10.10

Спасибо компании за отличный сервис! Все было комфортно водитель очень приятный все понравилось буду рекомендовать.Удачи Вам

Administration response:

Благодарим. Будем рады видеть Вас снова!

Віка
26.09.2020

Добрий вечір! Дуже задоволена послугами Вашої компанії. Уже кілька років користуюся лише Вашим сервісом, як і вся моя родина. Розрекламувала Вас ще одній близькій людині і хотіла, щоб саме Вашими послугами скористалися. І ось дізнаюся, що після переписки з оператором залишилися, так би мовити, не дуже позитивні враження.
Я розумію, можливо, багато клієнтів і ведуться активні записи в телефонному режимі, а паралельно переписки в Вайбері чи інших додатках, соц мережах. АЛЕ! Чому немає елементарної поваги? А як же «добрий день/вечір», «будь ласка» тощо? Чи у Вас вже настільки багато клієнтів, що одним більше, одним менше…? Якщо немає часу на подібні «люб’язності», то зробіть, будь ласка, шаблон і користуйтеся ним!
Раніше, я особисто такого не помічала за операторами, хоча і не вела з ними переписок, а спілкувалася виключно по тел. А тут побачила таке і мене це трохи розчарувало.
Отже, хочу ще раз звернути Вашу увагу на такий маленький, але все ж таки важливий момент і допрацювати, провести бесіду з дорослими людьми (операторами), які не знають елементарних речей.
А так, до цього все було ідеально, зауважень більше немає. Пишу тільки задля покращення Ваших послуг, щоб подібне не призвело до втрати клієнтів.
Дякую!

Татьяна
16.09.2020

Ужас. Мы ехали с ребёнком, в салон водитель посадил 2 -х человек с явными признаками простудного заболевания! Они прокашляли всю дорогу от Борисполя. Администрация приймите меры! Давайте четкие инструкции водителю в период карантина не допускать в салон пассажиров с явными признаками болезни.

Karina
07.09.2020

Меня подвозил сегодня Олександр. Очень приятный человек, комфортно с ним в общении, вежливый, и добрый. Побольше бы таких хороших и светлых людей.)